Główny dystrybutor produktów

Główny dystrybutor produktów

Zwroty i reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

1. Sposoby składania reklamacji

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • Pisemnie na adres: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 30 lok. 1, 41-902 Bytom;
  • W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@nbs.net.pl.

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

  1. Informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
  2. Żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
  3. Danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi te mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 30 lok. 1, 41-902 Bytom.

  • W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca.
  • W przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient.

Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

Scroll to Top

Główny dystrybutor produktów

KONTAKT

Skontaktuj się z nami!

Ta strona używa plików cookie

Używamy pliki cookie do gromadzenia oraz analizy informacji na temat wydajności i użyteczności strony, aby zagwarantować funkcję mediów społecznościowych i w celu udoskonalenia i dostosowania treści oraz reklam.

Zapisz się do newslettera usmiech

Chcesz być na bieżąco z naszymi nowościami? Zapisz się już teraz i bądź zawsze na bieżąco!